söndag 10 maj 2009

inlägg nio: fiskepicnic

som i fisketur / picnic. vi åkte iväg en bit från daejeons city,
in mellan skog och berg och slog oss ned vid en flod. vi var
iofs inte ensamma där, några meter bort satt en äldre man
och fiskade, han kom ofta och visade hur vi skulle göra, haha.
han hade säkert fått en 15-20 stora fiskar vid dagens slut, vi: 0!
dom enda vi fick var alla decimeterlånga, som vi ändå var tvungna
att kasta tillbaka. men men. jag satt mest och picnicade under ett
parasoll, inte riiktigt vant mej vid värmen än. var säkert 30 grader
den dagen. satt där och drack cider, åt ris och jelly belly beans, lol.
har lite svårt att kommunicera med koreanerna, dom är trevliga,
absolut! men dom kan verkligen ingen engelska, och jag ingen
koreanska. känner mej dum som inte lärde mej innan jag kom hit...
jaja, overall mysig dag! här följer lite bilder..



picnicen


jag och mina gelebönor


killen min fixar med spöt

2 kommentarer:

  1. Ååååh, myyys! Jag är fortfarande avis på er! X33

    SvaraRadera
  2. hihi! vore roligare om du va här, jag är lite ensam hest av mej :<

    SvaraRadera