söndag 10 mars 2013

Belt storage, check!

I decided to save my belts from the box they've been forgotten in for the past months.


It went from this...


...to this! Very pleased.



Here's how, and detailed pictures:

1. Make sure to decide where you want the hooks before you start ;)


2. Attach!


3. Screw are boring and ugly!
I hid mine using deco parts and blu-tack (since I couldn't find any glue)


4. Done!


Took me about ten minutes. I bought these hangers in a tiny local shop close to my home,
but I'm sure you can find similar ones in most interior shops if you want to try this. GLHF! :)



Idag bestämde jag mig för att rädda mina skärp från den låda dom legat glömda i den senaste tiden!
Jag satte upp dessa hängare på insidan av min garderobsdörr.

Dolde de fula skruvarna med decodelar och kludd (hittade inget lim!).
Det hela tog ungefär tio minuter, och jag måste säga att jag blev riktigt
nöjd!
Hängarna köpte jag i en liten butik nära hemmet, men det finns nog liknande att köpa lite här och var :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar